Want to pay and be paid without trouble worldwide every year, TAKE Payoneer !! !!


Amazon, the store of us all
Amazon Movers & Shakers Our biggest gainers in sales rank over the past 24 hours. Updated frequently.

Delivery in Netherlands, France, Germany, Italy, Spain, Poland, Sweden, Canada & United States
Sign up for Personal Shopper by Prime Try Before You Buy
Find the perfect fit with Prime Try Before You Buy
Bij ons GEEN advertenties
over banken,lenen, gokken, 06 of sms spelletjes, alcohol, drugs, roken of zogenaamde goede doelen !

Amazon USA UK-German-French-Canada-Japan Boeken Holland Italy World Dates World Travel
Deze site gebruikt enkel een cookie voor in en uitloggen als geregistreerde
Onze adverteerders en links gebruiken mogelijk WEL cookies Wilt U dat niet, verlaat dan deze site!

Auteur Topic: Een gezonder leven -Weg met dat schuldgevoel  (Read 11530 times)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline admin

  • Administrator
  • Gold Member
  • *******
  • Berichten: 3.112
  • Geslacht: Man
    • De Gratis Krant van Nederland
Een gezonder leven -Weg met dat schuldgevoel
« op: November 14, 2011, 14:38:42 pm »
translation in 53 languages: http://alturl.com/hg6wc
A healthier life-Away with that guilt



Weg met dat schuldgevoel - De cholesterol maffia

http://www.knack.be/rodebietensap-het-wonderelixer-voor-sporters/article-4000089866970.htm

Als we inderdaad een kwakkelwinter krijgen, ligt dat dus echt aan de zonneactiviteit en niet aan de klimaatverandering!

We worden platgegooid met en door allerlei dikbetaalde instanties en stichtingen dat het allemaal onze schuld is.
Niet dus, laten we weer genieten en de schuld neerleggen bij de echte schuldigen, de politici en instanties.
Laten we ook weer genieten van ECHT eten, en dan bedoel ik niet die zooi van de voedingsindustrie vol met kleurstoffen en Enummers maar ECHT ECHT eten.



Hoodia, de afrikaanse cactus, die uw hongergevoel vermindert en
zo Uw gewichtsafname stimuleert

Visolie, goed voor bloedvaten en vol met omega-3


De Cholesterol maffia!
Vergeet de zgn. Light of halve produkten, Becel pro-Activ en dergelijke om overgewicht
en ongunstige of gevaarlijke Cholesterol tegen te gaan.
En ook voorgeschreven pillen van de dokter statines zijn weinig effectief!

Wat dan? 

Vanaf 2008 laat ik me testen, en ja met 50+ waren mijn waarden ook te hoog, dus advies: light-pro activ, en statines inegy 10/40 (dubbelpil) en jaar erop, waarden nog hoger HALLO!?
Gestopt met alle vleeswaren, light, en pro-activ, en waardes daalden weer maar nog niet genoeg, wat nu? Weer begonnen met roomboter, lekkerder en gezonder., en neem ZO MIN MOGELIJK voeding met toevoegingen of E-nummers!
Verder gezocht: nu simvastatine onderdeel van die dubbelpil alleen en m''n geheime ingredient En WOW, geen tienden verschil maar dubbele cijfers!

============== =================

Hier mijn eigen waarden vanaf 2008:
xxxx
------
------
totaal
HDL
LDL
Ratio%
Trigly
ideaal
------
------
2,5-6,5
0,5-1,5
0-3,5
0-5
0-2
2008
1e meting
----
5,5
0,8
4,3
6,9
0,9
2009
inegy10/40
----
6,9
0,9
5,5
7,7
1,3
2010
halfj. zonder
----
6,0
0,9
4,7
6,7
1,0
2011-1
simvastatine + !
------
6,6
0,9
5,2
7,3
1,2
2011-2
geheim werkt!
------
4,45
0,95
3,13
5,00
0,95
<
En wat is dan dat geheime ingredient ? Bietensap!
3 maanden 1 kopje geeft deze dramatische daling.
Zonnatura o.a. bietensap Bijwerkingen: meer zuurstof naar je spieren, verder geen.
En ok, is echt geen wijn dus mond open en gieten.
Maar mijn hamburger gebakken in roomboter smaakt weer lekker ;-)
en heb BMI van 23! Lekker joh...
« Last Edit: Oktober 31, 2012, 18:49:04 pm door admin »

 


SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal