Want to pay and be paid without trouble worldwide every year, TAKE Payoneer !! !!


Amazon, the store of us all
Amazon Movers & Shakers Our biggest gainers in sales rank over the past 24 hours. Updated frequently.

Delivery in Netherlands, France, Germany, Italy, Spain, Poland, Sweden, Canada & United States
Sign up for Personal Shopper by Prime Try Before You Buy
Find the perfect fit with Prime Try Before You Buy
Bij ons GEEN advertenties
over banken,lenen, gokken, 06 of sms spelletjes, alcohol, drugs, roken of zogenaamde goede doelen !

Amazon USA UK-German-French-Canada-Japan Boeken Holland Italy World Dates World Travel
Deze site gebruikt enkel een cookie voor in en uitloggen als geregistreerde
Onze adverteerders en links gebruiken mogelijk WEL cookies Wilt U dat niet, verlaat dan deze site!

Auteur Topic: Ik zal nooit meer stout zijn -Ada Busman  (Read 19406 times)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline admin

  • Administrator
  • Gold Member
  • *******
  • Berichten: 3.112
  • Geslacht: Man
    • De Gratis Krant van Nederland
Ik zal nooit meer stout zijn -Ada Busman
« op: September 26, 2013, 13:24:58 pm »
Ik zal nooit meer stout zijn van [bol]Ada Busman[/bol]

Zie ook: Huiselijk Geweld

Er is geen land ter wereld waar in de jeugdzorg zoveel dwangmaatregelen worden toegepast en waar zoveel kinderen uit huis worden geplaatst en worden opgesloten als in Nederland. Zijn Nederlanders slechtere ouders dan elders of zou het aan de incompetentie van jeugdzorg liggen, waar ondeskundige mensen ingrijpende beslissingen nemen die niet gebaseerd zijn op de waarheid, maar op onderbuikgevoelens?

Wanneer komt jeugdzorg in beeld? Wel er hoeft niets met de kinderen aan de hand te zijn. Dit is de top 5 voor een uithuisplaatsing:
*Echtscheiding, een gezinsvoogd komt om de omgang te regelen
*Ouders ,die voor hun kind om hulp vragen
*Door (tijdelijke) ziekte van een ouder
*Een boze buur die een valse melding doet.
*Zorgmelding door consultatiebureau of school
Onderzoek wordt niet gedaan. Waarheidsvinding telt niet. Velen trachten dit te veranderen. Hopelijk draagt dit boek daar een steentje aan bij.

Ada Busman

Darkhorse gesprek met ada
« Last Edit: Oktober 04, 2013, 21:40:20 pm door admin »

 


SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal