De Gratis Krant (van Nederland) en Het Forum van Nederland

de Modaalpartij => Modaalpartij => Nieuws => Topic gestart door: Feedbot op Januari 30, 2026, 15:31:48 pm

Titel: Gezinnen die geen noodpakket konden kopen, krijgen er nu een dankzij donatie - NOS
Bericht door: Feedbot op Januari 30, 2026, 15:31:48 pm
Gezinnen die geen noodpakket konden kopen, krijgen er nu een dankzij donatie - NOS

Gezinnen die geen noodpakket konden kopen, krijgen er nu een dankzij donatie  NOS

https://news.google.com/rss/articles/CBMivwFBVV95cUxNS00ydy1BRjVESnRuVXpoNkxfc29GZ2w4d2VZbEd0NHl0TWpxbTBvVmdYR2tmckZubUphemVOakNXakRIOWdoUzhhcHozcEQ1THk3YWpFYzdrOHRFaW9KbmduaC1yZ0VPNzg3OVdNekhGRmVkOTkyMDFqa3FLQmFVN0V2RGpqNVBFVVI3UnNFeU91dklRVlZ6MjBmaktZRzhfUEZoS21JOThmRDc2WDVocVg3UDhGNndvcnYxQ3Jzaw?oc=5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal