Standaardtaal is Nederlands, sommige functies werken enkel in het Engels.
We houden niet van politieke correctheid ! Wel van correctheid in Uw bijdragen en sociale controle van U op de andere bijdragen. Meld evt. het bericht aan de moderator.
Auteur
Topic: Wat is de voorgeschreven werkwijze als je de informatie niet hebt? Bijvoorbeeld als de cliënt/ouder weigert om de informatie te geven? - Centraal Bureau voor de Statistiek | CBS (Read 12 times)