Het Forum van Nederland
Nieuws:
Waar blijft de ethiek in de politiek
(joop braakhekke)
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
De Gratis Krant (van Nederland) en Het Forum van Nederland
»
Je roots, de Provincies en andere gebieden
»
Zeeland
»
Tholen_(eiland)
»
Tholen
»
Nieuws uit regio Tholen
»
Topic:
Philip Morris in de wiet? Ach, eerder nam het nog een fabrikant van astmamedicijnen over
Vorige topic
Volgende topic
Send this topic
Afdrukken
Pagina's:
1
Omlaag
Auteur
Topic: Philip Morris in de wiet? Ach, eerder nam het nog een fabrikant van astmamedicijnen over (Read 7 times)
0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.
Feedbot
Gold Member
Berichten: een heleboel
Philip Morris in de wiet? Ach, eerder nam het nog een fabrikant van astmamedicijnen over
«
op:
Juni 10, 2026, 19:06:33 pm »
Philip Morris in de wiet? Ach, eerder nam het nog een fabrikant van astmamedicijnen over
Twintig jaar gelden wilde er nog weleens een milde tabakslucht boven Bergen op Zoom hangen. Bij de juiste windrichting rook het dan in de stad naar een net geopend pakje sigaretten. Niet de geur van een smeulende peuk, maar van een droog, nog niet aangestoken exemplaar. Die lucht kwam uiteraard van Philip Morris.
https://www.pzc.nl/breda/philip-morris-in-de-wiet-ach-eerder-nam-het-nog-een-fabrikant-van-astmamedicijnen-over~a2809344/
Gelogd
Send this topic
Afdrukken
Pagina's:
1
Omhoog
Vorige topic
Volgende topic
De Gratis Krant (van Nederland) en Het Forum van Nederland
»
Je roots, de Provincies en andere gebieden
»
Zeeland
»
Tholen_(eiland)
»
Tholen
»
Nieuws uit regio Tholen
»
Topic:
Philip Morris in de wiet? Ach, eerder nam het nog een fabrikant van astmamedicijnen over
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal