Auteur Topic: Opinie: Minister Sterk, het is genoeg. Gooi de jeugdzorg op de schop. - Trouw  (Read 5 times)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Feedbot

  • Gold Member
  • *****
  • Berichten: een heleboel
Opinie: Minister Sterk, het is genoeg. Gooi de jeugdzorg op de schop. - Trouw

Opinie: Minister Sterk, het is genoeg. Gooi de jeugdzorg op de schop.  TrouwKamer eensgezind in onvrede over falende jeugdzorg  Noordhollands Dagblad38 van 51 deelnemers onderzoek naar gesloten jeugdzorg deden suïcidepoging  NU

https://news.google.com/rss/articles/CBMipgFBVV95cUxQNTZWYTFEeWxsRlpwdUtOdUY2OFhFYWVYSWJtcHFyX29SdTdDa0E3VnRIWlRtLWQ5NnA4UVhGMmNQYjVCUTNFMnJRVU45bmxPOTlDWmpVRzIzSmxBQVFWWW54ckEzV09CUWFyUkszcVFYZ0pWQUpoR0ptQUIxd2NEM2kzWDFpVjZzNW1LbldudGtGSzdoRlh6cUR2ZHF5clJ6UzE5ZGd3?oc=5

 


SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal