Auteur Topic: Meer patiënten bij Amphia vanwege de hitte: ‘Gelukkig hoeven de meesten niet te blijven’  (Read 1 times)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Feedbot

  • Gold Member
  • *****
  • Berichten: een heleboel
Meer patiënten bij Amphia vanwege de hitte: ‘Gelukkig hoeven de meesten niet te blijven’
     


Bij het Amphia Ziekenhuis komen momenteel meer kwetsbare patiënten dan normaal. Dat heeft vermoedelijk te maken met de hitte.
     

https://www.pzc.nl/breda/meer-patienten-bij-amphia-vanwege-de-hitte-gelukkig-hoeven-de-meesten-niet-te-blijven~ae37b74d/
     

 


SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal