Wie wel aan opleiding geneeskunde mag beginnen, betreurt ophef: "Er zijn slechts 3 mensen betrapt op fraude" - VRTWie wel aan opleiding geneeskunde mag beginnen, betreurt ophef: "Er zijn slechts 3 mensen betrapt op fraude" VRT“Voor 200 euro vult ChatGPT-agent het examen in”: examenbegeleider is zeker van fraude tijdens toelatingsexamen geneeskunde HLNHet is hemeltergend dat een examencommissie niet voorbereid is op AI-fraude De MorgenFraude met ChatGPT? ‘Het toelatingsexamen geneeskunde opnieuw doen is onhaalbaar, vrees ik’ KnackMinister Demir na fraude toelatingsexamen: “Onderzoek naar laptops die gebruikt zijn” HLNNiet mogen starten aan artsenopleiding komt dit jaar nog harder aan: “Ik wilde het eerlijk doen, maar je kan makkelijk een extra tabblad openen” NieuwsbladStudenten klagen fraude met ChatGPT aan tijdens artsenexamen HLN"Fraudeurs nemen mijn plek in, terwijl ik zo hard studeer": Ilona teleurgesteld na fraude bij toelatingsexamen geneeskunde VRTZijn studenten die AI gebruiken wel fraudeurs? De Tijd
https://news.google.com/rss/articles/CBMiiwFBVV95cUxPbTJraUxZYkdOdU1hNUo3cWloSFBoLUN5RUdZQklzNWlobHZsV0F0dVMyQWJUU1huTE52Q3J4Y2VaNFFEVV9fa3dKRmpEbU94WDBsYUgtUmowVlZJTmhsNHc0WFBFdkJUTzZtVkhTY3Y1SWRLTVlROHVlY3RQa0xwR1BBQ2ZZTi1LdE80?oc=5