Auteur Topic: Pijnlijk hoe weinig ophef er is over gruwelijk seksueel geweld door Hamas - EWmagazine.nl  (Read 4 times)

Offline Feedbot

• Gold Member
Pijnlijk hoe weinig ophef er is over gruwelijk seksueel geweld door Hamas - EWmagazine.nl

Pijnlijk hoe weinig ophef er is over gruwelijk seksueel geweld door Hamas  EWmagazine.nlNieuw rapport legt het doelbewust seksueel geweld van Hamas bloot  Centrum Informatie en Documentatie IsraelIsraëlische commissie ziet aanwijzingen van seksueel geweld op en na 7 oktober  NUHamas heeft ‘systematisch’ seksueel geweld gepleegd bij aanval 7 oktober, meldt Israëlisch onderzoek  Nederlands DagbladIsraëlisch onderzoek concludeert dat Hamas ‘systematisch’ seksueel geweld heeft gepleegd bij aanval 7 oktober  de VolkskrantNieuw rapport toont systematisch seksueel geweld Hamas: „Hoe meer ik me verzette, hoe harder ze me sloegen”  Reformatorisch DagbladNieuw rapport over seksueel geweld op 7 oktober  Christenen voor Israël‘Systematisch’ seksueel geweld bij 7 oktober-bloedbad  niw.nlNieuw rapport seksueel geweld 7 oktober kan een ‘keerpunt’ worden en internationale aandacht trekken  Israel Today Nederland

https://news.google.com/rss/articles/CBMiqwFBVV95cUxNc1NLUWhGYzEyMzZzNzl4V2dqZ2hhMjY2RlNxemd2WF9oaVV3RTVmV3l2aktEWjRKQzZCbGd6R21xdGJrQ3h4T0JNTFhKYXBIa2dHWlhJeFhEZFVpWERkUUNvWkZZbUFNaFFlYkVSbHZQTUI5ZTZaMzRBbW9WaDM5d1hOaUFnbS0yU1VsOGVoeThtbjFQOFVYNjJrNEZDWVVDamkzR1V4LU9COEk?oc=5

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal