Want to pay and be paid without trouble worldwide every year, TAKE Payoneer !! !!


Amazon, the store of us all
Amazon Movers & Shakers Our biggest gainers in sales rank over the past 24 hours. Updated frequently.

Delivery in Netherlands, France, Germany, Italy, Spain, Poland, Sweden, Canada & United States
Sign up for Personal Shopper by Prime Try Before You Buy
Find the perfect fit with Prime Try Before You Buy
Bij ons GEEN advertenties
over banken,lenen, gokken, 06 of sms spelletjes, alcohol, drugs, roken of zogenaamde goede doelen !

Amazon USA UK-German-French-Canada-Japan Boeken Holland Italy World Dates World Travel
Deze site gebruikt enkel een cookie voor in en uitloggen als geregistreerde
Onze adverteerders en links gebruiken mogelijk WEL cookies Wilt U dat niet, verlaat dan deze site!
collapse collapse

Newest additions here !

When 01012017 UA TODAY stops,
switch to unian.info

pro-putin and trojan horse Viktor Medvedchuk gained control over 112 and newsone
Beware of kremlinmedia! (Lucky we hardly use links from there anymore! )

Muscovy war on Ukraine

Daily missing links, the ones we couldn't place yet.

Our separate UKRAINE BOARD

Aliexpress

Versla de crisis/recessie, bestel bij ALIEXPRESS, uit land van herkomst tegen de laagste prijzen, niet in eigen land, bij webshops!
Veel goedkoper dan bij Amazon(veel meer produkten ook, ook de ondeugende) en vergeet de FB-scam-advertenties!
Beat the crisis/recession, order from ALIEXPRESS, country of origin at lowest prices, not in your own country, from middlemen/webshops !
Much Cheaper then from Amazon (also more on offer even naughty item) and forget the FB- scam-ads!

Informnapalm

Invalid feed.

UAWIRE

Aliexpress

Versla de crisis/recessie, bestel bij ALIEXPRESS, uit land van herkomst tegen de laagste prijzen, niet in eigen land, bij webshops!
Veel goedkoper dan bij Amazon(veel meer produkten ook, ook de ondeugende) en vergeet de FB-scam-advertenties!
Beat the crisis/recession, order from ALIEXPRESS, country of origin at lowest prices, not in your own country, from middlemen/webshops !
Much Cheaper then from Amazon (also more on offer even naughty item) and forget the FB- scam-ads!

Auteur Topic: City Contest children's fiction "Summer Reading Kramatorsk  (gelezen 5908 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline admin

  • Administrator
  • Gold Member
  • *******
  • Berichten: 3921
  • Geslacht: Man
    • De Gratis Krant van Nederland
City Contest children's fiction "Summer Reading Kramatorsk
« Gepost op: mei 13, 2015, 11:48:54 am »



   (PLZ share and help)


http://urccyl.com.ua/english/golden-list-of-recommended-books-ukraine/


Міського конкурсу  читацьких відгуків на сучасну дитячу прозу
«Літні читання-2015»                                   
                                                       1. Загальні положення

Міський  конкурс відгуків на сучасну дитячу прозу «Літні читання-2015» (далі – Конкурс) є відкритим і проводиться як творче змагання дітей в усіх загальноосвітніх закладах м. Краматорська.
Організатори проекту: УО м. Краматорська, міський методичний кабінет суспільно-гуманітарних дисциплін, Центр дослідження літератури для дітей та юнацтва у співпраці із Студентським клубом «Гілель».
Ініціатор проекту в м.Краматорську: Проселкова Оксана Олександрівна, учитель Краматорської ЗОШ № 11, координатор проекту «Вся Україна читає дітям» в Краматорську, член Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва.
Конкурс проводиться в рамках проекту «Вся Україна читає дітям» (Уляна Баран), «Вся Європа читає дітям» (Ірена Кожмінська).
 За сприянням: Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва (Україна, м. Львів), громадської організації «Центр моніторингу якості освіти» (Україна, Київ), волонтерського руху «Безкоштовні курси української мови» (Україна, Київ), «Видавництва Старого Лева» (Україна, м. Львів), «Темпора» (Україна, м. Київ), «Теза» (Україна, м. Вінниця), «Видавництва Івана Малковича «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» (Україна, м.Київ), видавництва «Грані-Т» (Україна, м. Київ), видавництва «DISCURSUS» (Україна, м. Київ), видавництва «Знання» (Україна, м.Київ). видавництва «Урбіно» (Україна, м.Київ), видавництва «Книжний клуб сімейного дозвілля»
(м. Харків), «Навчальна книга Богдан» (м.Тернопіль).
Інформаційну підтримку здійснюють: Українське радіо «Культура», «Центр моніторингу якості освіти», журнали «Українська література в загальноосвітній школі» (м. Рівне) та «Однокласник» (м. Київ).
Конкурс проводиться на базі загальноосвітніх навчальних закладів м. Краматорська. До проведення Конкурсу залучаються вчителі літератури, котрі організовують, координують чи консультують у процесі підготовки та проведення Конкурсу.
У Конкурсі можуть брати участь усі охочі учні 5-9 класів, ознайомлені з Умовами конкурсу.

City Contest reading reviews on contemporary children's fiction
"Summer Reading 2015"

                                                       1. General

City competition reviews on contemporary children's fiction "Summer Reading 2015" (hereinafter - Competition) is open and held a creative competition of children in all schools of the city. Kramatorsk.
Organizers of the project: AA m. Kramatorsk city methodical study of social and human sciences, Centre for the Study of Literature for Children and Youth in cooperation with the Student Club "Hillel".
Project initiator in Kramatorsk: Proselkova Oksana, a teacher of the school № 11 Kramatorsk, project coordinator "All Ukraine reads children" in Kramatorsk, member Center for the Study of literature for children and youth.
The competition is held under the "All Ukraine reads to children" (Juliana Ram), "All of Europe reads to children" (Irena Kozhminska).
 With the assistance of: Center for the Study of Literature for Children and Youth (Ukraine, m. Lviv), NGO "Center for Education Quality Monitoring" (Kyiv, Ukraine), volunteer movement "Free courses of Ukrainian language" (Kyiv, Ukraine), "Old Lion Publishers "(Ukraine, m. Lviv)," Tempora "(Ukraine, m. Kyiv)," thesis "(Ukraine, m. Vinnytsya),« John Malkovich Publishing "A-BA-BA-HA-LA-MA-HA" (Ukraine, Kyiv), the publishing house "Grani-T" (Ukraine, m. Kyiv), publishing «DISCURSUS» (Ukraine, m. Kyiv), the publishing house "Knowledge" (Ukraine, Kiev). publishing "Urbino" (Ukraine, Kyiv), the publishing house "Book Club Family Leisure"
(M. Kharkiv), "Educational book Bogdan" (Ternopil).
Information support to carry out: Ukrainian radio "Culture", "Education Quality Monitoring Center" magazines "Ukrainian literature in secondary school" (m. Rivne) and "Classmates" (m. Kyiv).
The competition is held on the base of educational institutions. Kramatorsk. Before the contest involved literature teachers who organize, coordinate or advise in the preparation and conduct of the Contest.
In the competition can participate all interested students 5-9 grades familiar with the competition requirements.

info
https://drive.google.com/file/d/0B_u_ymKRjToheC01SHpEc21EZTQ/view?usp=sharing  info ukr rtf
https://drive.google.com/file/d/0B_u_ymKRjTohUTI0UjJ0ZW5nVUE/view?usp=sharing  info ukr pdf


booklist


https://drive.google.com/file/d/0B_u_ymKRjTohUTd3MHM4N3VNa0k/view?usp=sharing booklist ukr .docx
https://drive.google.com/file/d/0B_u_ymKRjTohM0M1WjFnV2JZZjQ/view?usp=sharing  booklist ukr pdf


http://urccyl.com.ua/en/all-of-ukraine-reads-to-kids/reading-club/
« Laatst bewerkt op: mei 13, 2015, 12:37:47 pm door admin »

Offline admin

  • Administrator
  • Gold Member
  • *******
  • Berichten: 3921
  • Geslacht: Man
    • De Gratis Krant van Nederland
Re: City Contest children's fiction "Summer Reading Kramatorsk
« Reactie #1 Gepost op: mei 13, 2015, 11:56:39 am »
УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ
Міського конкурсу  читацьких відгуків на сучасну дитячу прозу
«Літні читання-2015»

                                                       1. Загальні положення

Міський  конкурс відгуків на сучасну дитячу прозу «Літні читання-2015» (далі – Конкурс) є відкритим і проводиться як творче змагання дітей в усіх загальноосвітніх закладах м. Краматорська.
Організатори проекту: УО м. Краматорська, міський методичний кабінет суспільно-гуманітарних дисциплін, Центр дослідження літератури для дітей та юнацтва у співпраці із Студентським клубом «Гілель».
Ініціатор проекту в м.Краматорську: Проселкова Оксана Олександрівна, учитель Краматорської ЗОШ № 11, координатор проекту «Вся Україна читає дітям» в Краматорську, член Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва.
Конкурс проводиться в рамках проекту «Вся Україна читає дітям» (Уляна Баран), «Вся Європа читає дітям» (Ірена Кожмінська).
 За сприянням: Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва (Україна, м. Львів), громадської організації «Центр моніторингу якості освіти» (Україна, Київ), волонтерського руху «Безкоштовні курси української мови» (Україна, Київ), «Видавництва Старого Лева» (Україна, м. Львів), «Темпора» (Україна, м. Київ), «Теза» (Україна, м. Вінниця), «Видавництва Івана Малковича «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» (Україна, м.Київ), видавництва «Грані-Т» (Україна, м. Київ), видавництва «DISCURSUS» (Україна, м. Київ), видавництва «Знання» (Україна, м.Київ). видавництва «Урбіно» (Україна, м.Київ), видавництва «Книжний клуб сімейного дозвілля»
(м. Харків), «Навчальна книга Богдан» (м.Тернопіль).
Інформаційну підтримку здійснюють: Українське радіо «Культура», «Центр моніторингу якості освіти», журнали «Українська література в загальноосвітній школі» (м. Рівне) та «Однокласник» (м. Київ).
Конкурс проводиться на базі загальноосвітніх навчальних закладів м. Краматорська. До проведення Конкурсу залучаються вчителі літератури, котрі організовують, координують чи консультують у процесі підготовки та проведення Конкурсу.
У Конкурсі можуть брати участь усі охочі учні 5-9 класів, ознайомлені з Умовами конкурсу.

2. Мета і завдання Конкурсу

2.1. Мета Конкурсу:
ü   популяризації сучасної світової перекладної та оригінальної дитячої книги та заохочення учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів до систематичного читання сучасної світової літератури задля постійного підвищення культурної компетентності  учнів і покращення якості й ефективності процесу читання.

ü   підвищення суспільного значення і ролі шкільних бібліотек в процесі соціальної адаптації і набуття культурної компетентності дітей;

ü   популяризації читаючих підлітків серед їх однолітків і привернення уваги суспільства до читаючої молоді, як інтелектуального ресурсу нації.




2.2. Завдання Конкурсу:
ü   вироблення у дітей навичок самостійної роботи з книгою, підвищення якості і ефективності процесу читання: критичного аналізу, переосмислення і творчої інтерпретації прочитаного;
ü   активна робота із залучення до читання дітей, які не мають навичок чи потреби постійного читання;
ü   популяризація найкращих надбань світової сучасної літератури;
ü   вироблення у дітей навичок самостійної роботи з книгою;
ü   створення умов для позитивної мотивації учнів до читання, розширення   у них читацького світогляду, розвитку їх читацьких умінь.
2.3. Конкурс проводиться на добровільних засадах і є відкритим для загальноосвітніх навчальних закладів м. Краматорська.
3. Учасники Конкурсу

3.1.У Конкурсі беруть участь учні 5-9 класів загальноосвітніх  навчальних закладів за добровільною згодою.
3.2 Кількість відгуків від школи  на одну книгу не обмежена.

4. Умови, строки проведення Конкурсу

4.1. Конкурс проводиться у червні – жовтні  2015 року.

4.2. Конкурс проводиться у три етапи:

І етап (шкільний)  – у загальноосвітніх навчальних закладах міста – червень-серпень 2015 року;
ІІ етап (міський) – міський методичний кабінет – вересень 2015 рік:
ІІІ етап (республіканський) – жовтень 2015 рік.

4.3.Результати Конкурсу оголошуються  до 31 жовтня 2015 року.

4.4. Учасники І (ІІ) етапу Конкурсу, які набрали найбільшу кількість балів, є учасниками ІІ та ІІІ етапу.

4.5. Кожна вікова категорія оцінюється окремо.

4.6. На кожному етапі може бути обрано декілька переможців.

5.  Організаційний комітет і журі Конкурсу

5.1.Для організації та проведення кожного етапу Конкурсу у всіх школах створюються організаційні комітети, до складу яких рекомендується залучати  заступників директорів загальноосвітніх навчальних закладів з виховної роботи, вчителів української мови та літератури, шкільних бібліотекарів, педагогів - організаторів.

5.2. Склад шкільного організаційного комітету загальноосвітнього навчального закладу затверджується його керівником.

5.3. Склад організаційного комітету міста затверджується  наказом УО м. Краматорська.

5.4. Очолює організаційний комітет голова

5.5  Голова організаційного комітету здійснює розподіл повноважень між його членами і керує роботою з організації проведення Конкурсу.

5.6. Секретар організаційного комітету: приймає роботи переможців на всіх етапах та інформацію про проходження Конкурсу на кожному етапі.

 5.7.Члени організаційного комітету: здійснюють організаційну роботу щодо проведення Конкурсу на І(ІІ) етапах,  надають методичну і практичну допомогу учасникам, узагальнюють отриману інформацію і готують:

- заявку на участь школи в конкурсі, у заявці обов’язково вказати, чи буде школа читати мовою оригіналу, а також координати (номер телефону, е-мейл) відповідального вчителя за проведення конкурсу в школі, заявка на участь подається у довільній формі на електронну адресу кабінету суспільно-гуманітарних дисциплін;

-інформація-звіт про проведений І(шкільний) етап конкурсу «Кращий читач року»
 (подається вчителем-координатором конкурсу по школі);

-заявка на участь у міському етапі Конкурсу.

5.5. Для визначення переможців на кожному етапі Конкурсу формуються журі.

5.6. Журі очолює голова.

5.7. Голова журі:
ü   організовує роботу журі;
ü   забезпечує об’єктивність розгляду, оцінювання Конкурсних матеріалів;
ü   бере участь у визначенні переможців І(ІІ) етапу Конкурсу.

5.8.   Члени журі:
ü   оцінюють за критеріями, зазначеними у додатку 2, конкурсні роботи;
ü   складають оціночні відомості;
ü   визначають переможців Конкурсу;
ü   готують звіт про проведення Конкурсу.
       
5.9.    Секретар журі оформляє протокол проведення Конкурсу.

5.10.   Журі передає звіти, протоколи проведення Конкурсу та довідку – подання на переможця, підписані головою, секретарем та членами журі, організаційному комітету.

6.   Вимоги до конкурсної роботи (відгуку).

6.1. При визначені переможця Конкурсу враховується:
ü   розуміння учнем твору;
ü   виявлення власного ставлення до його героїв;
ü   робота повинна бути написана чітким розбірливим почерком.

6.2. Критерії оцінювання робіт учасників Конкурсу зазначені у додатку 2.

6.3. Кожен учасник Конкурсу обов’язково повинен вказати прізвище, ім’я, клас та навчальний заклад, в якому навчається, а також прізвище, ім’я, по батькові  вчителя української мови та літератури, які надавали допомогу в оформленні конкурсної роботи.

6.4. Роботи, подані на Конкурс, учасникам не повертаються.

 
7.   Визначення переможців Конкурсу

7.1.Визначення переможців Конкурсу здійснюється за критеріями, зазначеними у додатку 3.

7.3. На кожному етапі може бути обрано декілька  переможців.

7.4. Переможцем Конкурсу вважається учасник, відгук якого вважається найкращим за рішенням автора твору та інших членів журі третього етапу.

7.5.Переможці Конкурсу, які посіли перші місця на І(шкільному етапі), нагороджуються дипломами учасників та переможців. Учасники – сертифікатами учасників. Відповідальність за нагородження учасників І(шкільного) етапу покладається на організаційний комітет школи.

7.6.Переможці Конкурсу, які зайняли перші місця на ІІ(міському) етапі  нагороджуються дипломами та подяками організаторів Конкурсу і книжками кращих українських дитячих письменників.

7.7.Переможцем серед  учителів-організаторів Конкурсу стають автоматично ті  вчителі, учень яких переміг у Конкурсі.

7.8.Результати проведення ІІІ етапу Конкурсу визначаються авторами книг, заявлених на конкурс та оприлюднюються до 31 жовтня 2015 року.

8.   Фінансування Конкурсу

8.1. Загальноосвітнім закладам м. Краматорська, які виявили бажання брати участь у Конкурсі, будуть надані всі необхідні для цього матеріали (художня література, документація щодо звітності).

8.2.Художня література шкіл-учасників передається у дар від спонсорів шкільній бібліотеці для постійного подальшого користування.

8.3. Надані для прочитання твори можуть бути іншими від зазначених у списку, але в межах творчості автора. Деякі книги будуть надаватися в електронному вигляді та е-мейл координатора школи.

8.4. Подарунки та дипломи переможцям ІІ та ІІІ етапів будуть надаватися організаторами та спонсорами конкурсу.

8.5. Рекомендується залучати до підтримки Конкурсу юридичних і фізичних осіб, котрі можуть надати фінансову допомогу або ж безоплатні послуги чи подарунки, які будуть вручені переможцям Конкурсу.

Offline admin

  • Administrator
  • Gold Member
  • *******
  • Berichten: 3921
  • Geslacht: Man
    • De Gratis Krant van Nederland
Re: City Contest children's fiction "Summer Reading Kramatorsk
« Reactie #2 Gepost op: mei 13, 2015, 11:57:34 am »


ДОДАТОК 1

Перелік книг, які рекомендовані та надані  для читання  на Конкурс

 
№   Автор   Назва   Видавництво   Клас      
ТВОРИ З КАТЕГОРІЇ «СУЧАСНА СВІТОВА КЛАСИЧНА ЛІТЕРАТУРА»      
1.   Монтгомері Л.М.
(Канада)   «Енн із Зелених дахів»   Урбіно   7      
2.   Даррелл Дж.
(Великобританія)   «Моя сім’я та інші звірі», «Птахи, звірі й родичі»   Навчальна книга – Богдан, 2010   6       
3.   Пол Гелліко (США)   «Томасіна»   Навчальна книга – Богдан, 2010   5       
4.   Роальд Дал (Великобританія)   «Матильда»   ВСЛ   5       
5.   Барбара Робінсон
(США)   «Найкраща у світі різдвяна вистава»   Навчальна книга – Богдан, 2013   5-6       
6.   Стронґ Дж.
(Великобританія)   «Тато», «Гармидер у школі»   ВСЛ   5       
7.   Ульф Старк (Швеція)   «Мій друг Персі»   Теза   6       
8.   Крістіне Нестлінгер  (Австрія)   «Маргаритко, моя квітко»   Урбіно   8-9      
9.   Деніел Кіз   «Квіти для Елджернона»   КСД, 2014   7-8      
ТВОРИ З КАТЕГОРІЇ «СУЧАСНА  СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА»      
1.   Турмуд Гауген  (Норвегія)   «Цепелін»   Юніверс, 2006   5-6      
2.   Марія Парр
(Норвегія)   «Вафельне серце», «Тоня Ґліммердал»   Теза, 2011, 2012   6-7      
3.   Діна Сабітова (Росія)   «Три твої імені»   ВСЛ, 2014   8-9      
4.   Саллі Грін (Великобританія)   «Напівлихий»   ВСЛ, 2014   8-9      
5.   Джаклін Вілсон
(Великобританія)   «Дитина-валіза»   Навчальна книга – Богдан,  2010   5      
6.   К.С.Льюїс (США)   «Хроніки Нарнії»   КСД, 2008   5      
7.   Геннінґ Манкель (Швеція)   «Кіт, що любив дощ»   Махаон, 2014   5      
8.   Клаус Гагеруп (Норвегія)   «Маркус і Діана»   Теза, 2012   6      
9.   Йоанна Ягелло  (Польща)   «Кава з кардамоном»   Урбіно, 2013   8-9      
10.   Анджела Нанетті (Італія)   «Мій дідусь був черешнею»   ВСЛ, 2015   5-6      
11.   Вігдіс Йорт (Норвегія)   «Йорґен + Анна = любов»   ВСЛ   6      
12.    Туве Янсон (Швеція-Фінляндія)   "Країна мумі-тролів.Кн.1»   ВСЛ   5      
ТВОРИ З КАТЕГОРІЇ «ЧИТАЄМО СУЧАСНУ СВІТОВУ ЛІТЕРАТУРУ В ОРИГІНАЛІ»      
1.   Йоанна Ягелло
(Польща)   «Шоколад із чилі»   польською мовою   8-9      
2.   Kathryn Erskine
   Mockingbird «Пересмішник»   USA 2010   7      
3.   Lois Lowry    The Giver«Подавець»   USA 1994   5-6      
4.   Karen Cushman    The Midwife’s Apprentice
«Учениця повитухи»   USA 1995   7-8      
5.   R.J.Palacio    Wonder «Диво»   USA 2012   6-7      
6.   Jerry Spinelli    Maniac Magee «Бігун Магі»   USA 1990   6-7      
7.   John Boyne
   The Boy in the Striped Pyjamas
«Хлопчик у смугастій піжамі»   Ірландія 2006   6-7      
8.   Jutta Richter   Die Katze: oder Wie ich die Ewigkeit verloren habe hanser «Кішка, або Як я втратила вічність»   Germany   5-6      
9.   Katherine Applegate   The One and Only Ivan
«Єдиний і неповторний Івен»   USA 2011   5-6      
10.   Katherine Paterson   The Same Stuff as Stars  «Зірковий пил»   USA 2002   8      
11.   Jane Yolen   Snow in Summer «Літній сніг»
   USA 2011   7-8   



Склад журі ІІІ етапу

1.   Дзвінка Матіяш - м. Київ, українська письменниця, перекладачка.
2.   Оксана Лущевська – м. Афіни, Джорджія, США, українська дитяча письменниця, поетеса.
3.   Валентина Вздульська – перекладач, сайт «Казкарка», м.Київ
4.   Тетяна Качак – кандидат філологічних наук, м.Івано-Франківськ
5.   Оксана Панько – аспірант, м.Івано-Франківськ
6.   Божена Антоняк – м. Київ, видавництво «Урбіно»

ДОДАТОК 2
Критерії оцінювання робіт учасників у конкурсі «Кращий читач року»

 
Критерії оцінювання
   Максимальна кількість балів   Розгорнута характеристика критерію      
Відповідність роботи вимогам, викладеним у «Положенні про щорічний регіональний конкурс…»
   4 бали
   4 – відповідає вимогам повністю

2 – в цілому відповідає

1 – відповідає частково

0 - не відповідає вимогам
      
Літературний рівень тексту відгуку
   4 бали
   4 – високий
3 – добрий
2 – посередній
0 - низький
      
Рівень креативності конкурсної роботи оцінюється додатковими балами (по 1-2 за відповідність кожному з перелічених критеріїв):
   10 балів
   - творче ставлення дитини до складання відгуку (віршований відгук; написаний у формі діалогу, листа тощо)
- оригінальність викладу думки
- самостійність у аналізуванні, зроблених висновках
- виклад власного ставлення до прочитаного (емоційний, яскравий, переконливий, вражаючий)
- наявність додаткових відомостей, почерпнутих автором відгуку з інших джерел (не тільки з прочитаної книги, передмови, післямови тощо)      
Грамотність тексту відгуку   12 балів   3 – текст відгуку не містить помилок

2- текст містить незначні помилки, які можуть вважатися такими з огляду на вік авторів відгуків

0 – відгук написано з грубими орфографічними помилками   



ДОДАТОК 3
Пам’ятка юним читачам щодо написання відгуку
Бути справжнім читачем – значить розуміти і вміти відтворювати в усній або письмовій формах зміст прочитаного. Дуже важливо уважно читати літературний твір. Прочитавши його назву, учень має передбачити, про що йдеться у творі, і зрозуміти, що нового зізнається. Неодмінно слід звертати увагу на автора твору. Під час першого читання потрібно уявити образи, оцінити вчинки літературних персонажів і все описане автором. Також слід звернути увагу на незрозумілі слова, виписати й відшукати їхні значення у словниках. Корисно зробити відбір прочитаного:
- це я вже знаю;
- це мене здивувало, тому що…;
- це схоже на те, що ми читали раніше.
Найважливішим у сприйнятті художнього твору є повторне читання, коли необхідно дуже уважно читати й головне – виписувати все, що можна знайти нового для себе, що, на думку читача, є прекрасним і що знадобиться коли-не-будь у житті: слово, фразу чи цілий уривок. Дуже важливо вміти аналізувати прочитане, висловлювати свою точку зору, розуміти авторську позицію, а ще вміти відчути красу художнього слова, оскільки все це стане основою для написання критичного відгуку.
Наступний етап читання – обговорення прочитаного. Прочитана книга викликає необхідність поділитися своїми думками та почуттями. Таке обговорення можна реалізувати складанням відгуку на прочитану книгу. Для відгуку характерний обмін враженнями про твір, висловлення свого ставлення до вчинків героїв, подій, повідомлення власних думок щодо того, як ставиться автор до героїв – співчуває чи засуджує, висміює чи пишається.
Для написання відгуку допоможуть «Рекомендації юному читачеві»:
1. Під час повторного перегляду літературного твору з’ясуйте, чи все вам зрозуміле. Випишіть із твору те, що потребує запам’ятовування: дати, імена, назви тощо.
2. Визначте тему, мету й головних героїв твору.
3. Поміркуйте, в якій формі краще написати відгук (у вигляді листа-роздуму, щоденникових записів тощо).
4. У вступній частині зазначте назву твору та автора.
5. Подумайте, чим вас найбільше зворушив твір, які герої сподобалися, а які ні.
6. Зазначте, які висновки ви зробили, прочитавши твір. Що нового дала вам прочитана книга, у чому згодні з автором, а з чим можна посперечатися.






ДОДАТОК 4

Інформація-звіт про проведений І(шкільний) етап конкурсу «Кращий читач року»


 
№ школи   Автор, назва книги   Клас   Кількість
участників   Переможці   Кількість учасників міського етапу      
            I   II   III         
      5   


   
               
      6   



   
               
      7   
   
               
      8                     
      9                  






                                                                                                                                                               ДОДАТОК 5
Заявка
на участь у міському етапі Конкурсу
Краматорської ЗОШ № _______

 
Клас   ПІБ переможця, учасника І (шкільного) етапу
   Кількість балів   Місце      
5      
         
6      
         
7      
          

« Laatst bewerkt op: mei 13, 2015, 11:59:21 am door admin »

Offline admin

  • Administrator
  • Gold Member
  • *******
  • Berichten: 3921
  • Geslacht: Man
    • De Gratis Krant van Nederland
Re: City Contest children's fiction "Summer Reading Kramatorsk
« Reactie #3 Gepost op: mei 13, 2015, 12:00:40 pm »
UMOVY PROVEDENNYA
Misʹkoho konkursu chytatsʹkykh vidhukiv na suchasnu dytyachu prozu
«Litni chytannya-2015»

1. Zahalʹni polozhennya

Misʹkyy konkurs vidhukiv na suchasnu dytyachu prozu «Litni chytannya-2015» (dali – Konkurs) ye vidkrytym i provodytʹsya yak tvorche zmahannya ditey v usikh zahalʹnoosvitnikh zakladakh m. Kramatorsʹka.
Orhanizatory proektu: UO m. Kramatorsʹka, misʹkyy metodychnyy kabinet suspilʹno-humanitarnykh dystsyplin, Tsentr doslidzhennya literatury dlya ditey ta yunatstva u spivpratsi iz Student·sʹkym klubom «Hilelʹ».
Initsiator proektu v m.Kramatorsʹku: Proselkova Oksana Oleksandrivna, uchytelʹ Kramatorsʹkoyi ZOSH № 11, koordynator proektu «Vsya Ukrayina chytaye dityam» v Kramatorsʹku, chlen Tsentru doslidzhennya literatury dlya ditey ta yunatstva.
Konkurs provodytʹsya v ramkakh proektu «Vsya Ukrayina chytaye dityam» (Ulyana Baran), «Vsya Yevropa chytaye dityam» (Irena Kozhminsʹka).
Za spryyannyam: Tsentru doslidzhennya literatury dlya ditey ta yunatstva (Ukrayina, m. Lʹviv), hromadsʹkoyi orhanizatsiyi «Tsentr monitorynhu yakosti osvity» (Ukrayina, Kyyiv), volontersʹkoho rukhu «Bezkoshtovni kursy ukrayinsʹkoyi movy» (Ukrayina, Kyyiv), «Vydavnytstva Staroho Leva» (Ukrayina, m. Lʹviv), «Tempora» (Ukrayina, m. Kyyiv), «Teza» (Ukrayina, m. Vinnytsya), «Vydavnytstva Ivana Malkovycha «A-BA-BA-HA-LA-MA-HA» (Ukrayina, m.Kyyiv), vydavnytstva «Hrani-T» (Ukrayina, m. Kyyiv), vydavnytstva «DISCURSUS» (Ukrayina, m. Kyyiv), vydavnytstva «Znannya» (Ukrayina, m.Kyyiv). vydavnytstva «Urbino» (Ukrayina, m.Kyyiv), vydavnytstva «Knyzhnyy klub simeynoho dozvillya»
(m. Kharkiv), «Navchalʹna knyha Bohdan» (m.Ternopilʹ).
Informatsiynu pidtrymku zdiysnyuyutʹ: Ukrayinsʹke radio «Kulʹtura», «Tsentr monitorynhu yakosti osvity», zhurnaly «Ukrayinsʹka literatura v zahalʹnoosvitniy shkoli» (m. Rivne) ta «Odnoklasnyk» (m. Kyyiv).
Konkurs provodytʹsya na bazi zahalʹnoosvitnikh navchalʹnykh zakladiv m. Kramatorsʹka. Do provedennya Konkursu zaluchayutʹsya vchyteli literatury, kotri orhanizovuyutʹ, koordynuyutʹ chy konsulʹtuyutʹ u protsesi pidhotovky ta provedennya Konkursu.
U Konkursi mozhutʹ braty uchastʹ usi okhochi uchni 5-9 klasiv, oznayomleni z Umovamy konkursu.

2. Meta i zavdannya Konkursu

2.1. Meta Konkursu:
ü   populyaryzatsiyi suchasnoyi svitovoyi perekladnoyi ta oryhinalʹnoyi dytyachoyi knyhy ta zaokhochennya uchniv 5-9 klasiv zahalʹnoosvitnikh navchalʹnykh zakladiv do systematychnoho chytannya suchasnoyi svitovoyi literatury zadlya postiynoho pidvyshchennya kulʹturnoyi kompetentnosti uchniv i pokrashchennya yakosti y efektyvnosti protsesu chytannya.

ü   pidvyshchennya suspilʹnoho znachennya i roli shkilʹnykh bibliotek v protsesi sotsialʹnoyi adaptatsiyi i nabuttya kulʹturnoyi kompetentnosti ditey;

ü   populyaryzatsiyi chytayuchykh pidlitkiv sered yikh odnolitkiv i pryvernennya uvahy suspilʹstva do chytayuchoyi molodi, yak intelektualʹnoho resursu natsiyi.




2.2. Zavdannya Konkursu:
ü   vyroblennya u ditey navychok samostiynoyi roboty z knyhoyu, pidvyshchennya yakosti i efektyvnosti protsesu chytannya: krytychnoho analizu, pereosmyslennya i tvorchoyi interpretatsiyi prochytanoho;
ü   aktyvna robota iz zaluchennya do chytannya ditey, yaki ne mayutʹ navychok chy potreby postiynoho chytannya;
ü   populyaryzatsiya naykrashchykh nadbanʹ svitovoyi suchasnoyi literatury;
ü   vyroblennya u ditey navychok samostiynoyi roboty z knyhoyu;
ü   stvorennya umov dlya pozytyvnoyi motyvatsiyi uchniv do chytannya, rozshyrennya u nykh chytatsʹkoho svitohlyadu, rozvytku yikh chytatsʹkykh uminʹ.
2.3. Konkurs provodytʹsya na dobrovilʹnykh zasadakh i ye vidkrytym dlya zahalʹnoosvitnikh navchalʹnykh zakladiv m. Kramatorsʹka.
3. Uchasnyky Konkursu

3.1.U Konkursi berutʹ uchastʹ uchni 5-9 klasiv zahalʹnoosvitnikh  navchalʹnykh zakladiv za dobrovilʹnoyu z·hodoyu.
3.2 Kilʹkistʹ vidhukiv vid shkoly na odnu knyhu ne obmezhena.

4. Umovy, stroky provedennya Konkursu

4.1. Konkurs provodytʹsya u chervni – zhovtni 2015 roku.

4.2. Konkurs provodytʹsya u try etapy:

I etap (shkilʹnyy) – u zahalʹnoosvitnikh navchalʹnykh zakladakh mista – chervenʹ-serpenʹ 2015 roku;
II etap (misʹkyy) – misʹkyy metodychnyy kabinet – veresenʹ 2015 rik:
III etap (respublikansʹkyy) – zhovtenʹ 2015 rik.

4.3.Rezulʹtaty Konkursu oholoshuyutʹsya  do 31 zhovtnya 2015 roku.

4.4. Uchasnyky I (II) etapu Konkursu, yaki nabraly naybilʹshu kilʹkistʹ baliv, ye uchasnykamy II ta III etapu.

4.5. Kozhna vikova katehoriya otsinyuyetʹsya okremo.

4.6. Na kozhnomu etapi mozhe buty obrano dekilʹka peremozhtsiv.

5. Orhanizatsiynyy komitet i zhuri Konkursu

5.1.Dlya orhanizatsiyi ta provedennya kozhnoho etapu Konkursu u vsikh shkolakh stvoryuyutʹsya orhanizatsiyni komitety, do skladu yakykh rekomenduyetʹsya zaluchaty zastupnykiv dyrektoriv zahalʹnoosvitnikh navchalʹnykh zakladiv z vykhovnoyi roboty, vchyteliv ukrayinsʹkoyi movy ta literatury, shkilʹnykh bibliotekariv, pedahohiv - orhanizatoriv.

5.2. Sklad shkilʹnoho orhanizatsiynoho komitetu zahalʹnoosvitnʹoho navchalʹnoho zakladu zatverdzhuyetʹsya yoho kerivnykom.

5.3. Sklad orhanizatsiynoho komitetu mista zatverdzhuyetʹsya  nakazom UO m. Kramatorsʹka.

5.4. Ocholyuye orhanizatsiynyy komitet holova

5.5 Holova orhanizatsiynoho komitetu zdiysnyuye rozpodil povnovazhenʹ mizh yoho chlenamy i keruye robotoyu z orhanizatsiyi provedennya Konkursu.

5.6. Sekretar orhanizatsiynoho komitetu: pryymaye roboty peremozhtsiv na vsikh etapakh ta informatsiyu pro prokhodzhennya Konkursu na kozhnomu etapi.

5.7.Chleny orhanizatsiynoho komitetu: zdiysnyuyutʹ orhanizatsiynu robotu shchodo provedennya Konkursu na I(II) etapakh, nadayutʹ metodychnu i praktychnu dopomohu uchasnykam, uzahalʹnyuyutʹ otrymanu informatsiyu i hotuyutʹ:

- zayavku na uchastʹ shkoly v konkursi, u zayavtsi obovʺyazkovo vkazaty, chy bude shkola chytaty movoyu oryhinalu, a takozh koordynaty (nomer telefonu, e-meyl) vidpovidalʹnoho vchytelya za provedennya konkursu v shkoli, zayavka na uchastʹ podayetʹsya u dovilʹniy formi na elektronnu adresu kabinetu suspilʹno-humanitarnykh dystsyplin;

-informatsiya-zvit pro provedenyy I(shkilʹnyy) etap konkursu «Krashchyy chytach roku»
(podayetʹsya vchytelem-koordynatorom konkursu po shkoli);

-zayavka na uchastʹ u misʹkomu etapi Konkursu.

5.5. Dlya vyznachennya peremozhtsiv na kozhnomu etapi Konkursu formuyutʹsya zhuri.

5.6. Zhuri ocholyuye holova.

5.7. Holova zhuri:
ü   orhanizovuye robotu zhuri;
ü   zabezpechuye obʺyektyvnistʹ roz·hlyadu, otsinyuvannya Konkursnykh materialiv;
ü   bere uchastʹ u vyznachenni peremozhtsiv I(II) etapu Konkursu.

5.8.   Chleny zhuri:
ü   otsinyuyutʹ za kryteriyamy, zaznachenymy u dodatku 2, konkursni roboty;
ü   skladayutʹ otsinochni vidomosti;
ü   vyznachayutʹ peremozhtsiv Konkursu;
ü   hotuyutʹ zvit pro provedennya Konkursu.
       
5.9.    Sekretar zhuri oformlyaye protokol provedennya Konkursu.

5.10.   Zhuri peredaye zvity, protokoly provedennya Konkursu ta dovidku – podannya na peremozhtsya, pidpysani holovoyu, sekretarem ta chlenamy zhuri, orhanizatsiynomu komitetu.

6.   Vymohy do konkursnoyi roboty (vidhuku).

6.1. Pry vyznacheni peremozhtsya Konkursu vrakhovuyetʹsya:
ü   rozuminnya uchnem tvoru;
ü   vyyavlennya vlasnoho stavlennya do yoho heroyiv;
ü   robota povynna buty napysana chitkym rozbirlyvym pocherkom.

6.2. Kryteriyi otsinyuvannya robit uchasnykiv Konkursu zaznacheni u dodatku 2.

6.3. Kozhen uchasnyk Konkursu obovʺyazkovo povynen vkazaty prizvyshche, imʺya, klas ta navchalʹnyy zaklad, v yakomu navchayetʹsya, a takozh prizvyshche, imʺya, po batʹkovi vchytelya ukrayinsʹkoyi movy ta literatury, yaki nadavaly dopomohu v oformlenni konkursnoyi roboty.

6.4. Roboty, podani na Konkurs, uchasnykam ne povertayutʹsya.

 
7.   Vyznachennya peremozhtsiv Konkursu

7.1.Vyznachennya peremozhtsiv Konkursu zdiysnyuyetʹsya za kryteriyamy, zaznachenymy u dodatku 3.

7.3. Na kozhnomu etapi mozhe buty obrano dekilʹka peremozhtsiv.

7.4. Peremozhtsem Konkursu vvazhayetʹsya uchasnyk, vidhuk yakoho vvazhayetʹsya naykrashchym za rishennyam avtora tvoru ta inshykh chleniv zhuri tretʹoho etapu.

7.5.Peremozhtsi Konkursu, yaki posily pershi mistsya na I(shkilʹnomu etapi), nahorodzhuyutʹsya dyplomamy uchasnykiv ta peremozhtsiv. Uchasnyky – sertyfikatamy uchasnykiv. Vidpovidalʹnistʹ za nahorodzhennya uchasnykiv I(shkilʹnoho) etapu pokladayetʹsya na orhanizatsiynyy komitet shkoly.

7.6.Peremozhtsi Konkursu, yaki zaynyaly pershi mistsya na II(misʹkomu) etapi nahorodzhuyutʹsya dyplomamy ta podyakamy orhanizatoriv Konkursu i knyzhkamy krashchykh ukrayinsʹkykh dytyachykh pysʹmennykiv.

7.7.Peremozhtsem sered uchyteliv-orhanizatoriv Konkursu stayutʹ avtomatychno ti vchyteli, uchenʹ yakykh peremih u Konkursi.

7.8.Rezulʹtaty provedennya III etapu Konkursu vyznachayutʹsya avtoramy knyh, zayavlenykh na konkurs ta oprylyudnyuyutʹsya do 31 zhovtnya 2015 roku.

8.   Finansuvannya Konkursu

8.1. Zahalʹnoosvitnim zakladam m. Kramatorsʹka, yaki vyyavyly bazhannya braty uchastʹ u Konkursi, budutʹ nadani vsi neobkhidni dlya tsʹoho materialy (khudozhnya literatura, dokumentatsiya shchodo zvitnosti).

8.2.Khudozhnya literatura shkil-uchasnykiv peredayetʹsya u dar vid sponsoriv shkilʹniy bibliotetsi dlya postiynoho podalʹshoho korystuvannya.

8.3. Nadani dlya prochytannya tvory mozhutʹ buty inshymy vid zaznachenykh u spysku, ale v mezhakh tvorchosti avtora. Deyaki knyhy budutʹ nadavatysya v elektronnomu vyhlyadi ta e-meyl koordynatora shkoly.

8.4. Podarunky ta dyplomy peremozhtsyam II ta III etapiv budutʹ nadavatysya orhanizatoramy ta sponsoramy konkursu.

8.5. Rekomenduyetʹsya zaluchaty do pidtrymky Konkursu yurydychnykh i fizychnykh osib, kotri mozhutʹ nadaty finansovu dopomohu abo zh bezoplatni posluhy chy podarunky, yaki budutʹ vrucheni peremozhtsyam Konkursu.





























DODATOK 1

Perelik knyh, yaki rekomendovani ta nadani dlya chytannya na Konkurs


№   Avtor   Nazva   Vydavnytstvo   Klas   
TVORY Z KATEHORIYI «SUCHASNA SVITOVA KLASYCHNA LITERATURA»   
1.   Monthomeri L.M.
(Kanada)   «Enn iz Zelenykh dakhiv»   Urbino   7   
2.   Darrell Dzh.
(Velykobrytaniya)   «Moya simʺya ta inshi zviri», «Ptakhy, zviri y rodychi»   Navchalʹna knyha – Bohdan, 2010   6
3.   Pol Helliko (SSHA)   «Tomasina»   Navchalʹna knyha – Bohdan, 2010   5
4.   Roalʹd Dal (Velykobrytaniya)   «Matylʹda»   VSL   5
5.   Barbara Robinson
(SSHA)   «Naykrashcha u sviti rizdvyana vystava»   Navchalʹna knyha – Bohdan, 2013   5-6
6.   Strong Dzh.
(Velykobrytaniya)   «Tato», «Harmyder u shkoli»   VSL   5
7.   Ulʹf Stark (Shvetsiya)   «Miy druh Persi»   Teza   6
8.   Kristine Nestlinher (Avstriya)   «Marharytko, moya kvitko»   Urbino   8-9   
9.   Deniel Kiz   «Kvity dlya Eldzhernona»   KSD, 2014   7-8   
TVORY Z KATEHORIYI «SUCHASNA SVITOVA LITERATURA»   
1.   Turmud Hauhen (Norvehiya)   «Tsepelin»   Yunivers, 2006   5-6   
2.   Mariya Parr
(Norvehiya)   «Vafelʹne sertse», «Tonya Glimmerdal»   Teza, 2011, 2012   6-7   
3.   Dina Sabitova (Rosiya)   «Try tvoyi imeni»   VSL, 2014   8-9   
4.   Salli Hrin (Velykobrytaniya)   «Napivlykhyy»   VSL, 2014   8-9   
5.   Dzhaklin Vilson
(Velykobrytaniya)   «Dytyna-valiza»   Navchalʹna knyha – Bohdan, 2010   5   
6.   K.S.Lʹyuyis (SSHA)   «Khroniky Narniyi»   KSD, 2008   5   
7.   Henning Mankelʹ (Shvetsiya)   «Kit, shcho lyubyv doshch»   Makhaon, 2014   5   
8.   Klaus Haherup (Norvehiya)   «Markus i Diana»   Teza, 2012   6   
9.   Yoanna Yahello (Polʹshcha)   «Kava z kardamonom»   Urbino, 2013   8-9   
10.   Andzhela Nanetti (Italiya)   «Miy didusʹ buv chereshneyu»   VSL, 2015   5-6   
11.   Vihdis Yort (Norvehiya)   «Yorgen + Anna = lyubov»   VSL   6   
12. Tuve Yanson (Shvetsiya-Finlyandiya)   "Krayina mumi-troliv.Kn.1»   VSL   5   
TVORY Z KATEHORIYI «CHYTAYEMO SUCHASNU SVITOVU LITERATURU V ORYHINALI»   
1.   Yoanna Yahello
(Polʹshcha)   «Shokolad iz chyli»   polʹsʹkoyu movoyu   8-9   
2.   Kathryn Erskine
Mockingbird «Peresmishnyk»   USA 2010   7   
3.   Lois Lowry The Giver«Podavetsʹ»   USA 1994   5-6   
4.   Karen Cushman The Midwifeʺs Apprentice
«Uchenytsya povytukhy»   USA 1995   7-8   
5.   R.J.Palacio Wonder «Dyvo»   USA 2012   6-7   
6.   Jerry Spinelli Maniac Magee «Bihun Mahi»   USA 1990   6-7   
7.   John Boyne
The Boy in the Striped Pyjamas
«Khlopchyk u smuhastiy pizhami»   Irlandiya 2006   6-7   
8.   Jutta Richter   Die Katze: oder Wie ich die Ewigkeit verloren habe hanser «Kishka, abo Yak ya vtratyla vichnistʹ»   Germany   5-6   
9.   Katherine Applegate   The One and Only Ivan
«Yedynyy i nepovtornyy Iven»   USA 2011   5-6   
10.   Katherine Paterson   The Same Stuff as Stars «Zirkovyy pyl»   USA 2002   8   
11.   Jane Yolen   Snow in Summer «Litniy snih»
USA 2011   7-8   



Sklad zhuri III etapu

1.   Dzvinka Matiyash - m. Kyyiv, ukrayinsʹka pysʹmennytsya, perekladachka.
2.   Oksana Lushchevsʹka – m. Afiny, Dzhordzhiya, SSHA, ukrayinsʹka dytyacha pysʹmennytsya, poetesa.
3.   Valentyna Vzdulʹsʹka – perekladach, sayt «Kazkarka», m.Kyyiv
4.   Tetyana Kachak – kandydat filolohichnykh nauk, m.Ivano-Frankivsʹk
5.   Oksana Panʹko – aspirant, m.Ivano-Frankivsʹk
6.   Bozhena Antonyak – m. Kyyiv, vydavnytstvo «Urbino»

DODATOK 2
Kryteriyi otsinyuvannya robit uchasnykiv u konkursi «Krashchyy chytach roku»


Kryteriyi otsinyuvannya
Maksymalʹna kilʹkistʹ baliv   Roz·hornuta kharakterystyka kryteriyu   
Vidpovidnistʹ roboty vymoham, vykladenym u «Polozhenni pro shchorichnyy rehionalʹnyy konkurs…»
4 baly
4 – vidpovidaye vymoham povnistyu

2 – v tsilomu vidpovidaye

1 – vidpovidaye chastkovo

0 - ne vidpovidaye vymoham

Literaturnyy rivenʹ tekstu vidhuku
4 baly
4 – vysokyy
3 – dobryy
2 – poseredniy
0 - nyzʹkyy

Rivenʹ kreatyvnosti konkursnoyi roboty otsinyuyetʹsya dodatkovymy balamy (po 1-2 za vidpovidnistʹ kozhnomu z perelichenykh kryteriyiv):
10 baliv
- tvorche stavlennya dytyny do skladannya vidhuku (virshovanyy vidhuk; napysanyy u formi dialohu, lysta toshcho)
- oryhinalʹnistʹ vykladu dumky
- samostiynistʹ u analizuvanni, zroblenykh vysnovkakh
- vyklad vlasnoho stavlennya do prochytanoho (emotsiynyy, yaskravyy, perekonlyvyy, vrazhayuchyy)
- nayavnistʹ dodatkovykh vidomostey, pocherpnutykh avtorom vidhuku z inshykh dzherel (ne tilʹky z prochytanoyi knyhy, peredmovy, pislyamovy toshcho)   
Hramotnistʹ tekstu vidhuku   12 baliv   3 – tekst vidhuku ne mistytʹ pomylok

2- tekst mistytʹ neznachni pomylky, yaki mozhutʹ vvazhatysya takymy z ohlyadu na vik avtoriv vidhukiv

0 – vidhuk napysano z hrubymy orfohrafichnymy pomylkamy   



DODATOK 3
Pamʺyatka yunym chytacham shchodo napysannya vidhuku
Buty spravzhnim chytachem – znachytʹ rozumity i vmity vidtvoryuvaty v usniy abo pysʹmoviy formakh zmist prochytanoho. Duzhe vazhlyvo uvazhno chytaty literaturnyy tvir. Prochytavshy yoho nazvu, uchenʹ maye peredbachyty, pro shcho ydetʹsya u tvori, i zrozumity, shcho novoho ziznayetʹsya. Neodminno slid zvertaty uvahu na avtora tvoru. Pid chas pershoho chytannya potribno uyavyty obrazy, otsinyty vchynky literaturnykh personazhiv i vse opysane avtorom. Takozh slid zvernuty uvahu na nezrozumili slova, vypysaty y vidshukaty yikhni znachennya u slovnykakh. Korysno zrobyty vidbir prochytanoho:
- tse ya vzhe znayu;
- tse mene zdyvuvalo, tomu shcho…;
- tse skhozhe na te, shcho my chytaly ranishe.
Nayvazhlyvishym u spryynyatti khudozhnʹoho tvoru ye povtorne chytannya, koly neobkhidno duzhe uvazhno chytaty y holovne – vypysuvaty vse, shcho mozhna znayty novoho dlya sebe, shcho, na dumku chytacha, ye prekrasnym i shcho znadobytʹsya koly-ne-budʹ u zhytti: slovo, frazu chy tsilyy uryvok. Duzhe vazhlyvo vmity analizuvaty prochytane, vyslovlyuvaty svoyu tochku zoru, rozumity avtorsʹku pozytsiyu, a shche vmity vidchuty krasu khudozhnʹoho slova, oskilʹky vse tse stane osnovoyu dlya napysannya krytychnoho vidhuku.
Nastupnyy etap chytannya – obhovorennya prochytanoho. Prochytana knyha vyklykaye neobkhidnistʹ podilytysya svoyimy dumkamy ta pochuttyamy. Take obhovorennya mozhna realizuvaty skladannyam vidhuku na prochytanu knyhu. Dlya vidhuku kharakternyy obmin vrazhennyamy pro tvir, vyslovlennya svoho stavlennya do vchynkiv heroyiv, podiy, povidomlennya vlasnykh dumok shchodo toho, yak stavytʹsya avtor do heroyiv – spivchuvaye chy zasudzhuye, vysmiyuye chy pyshayetʹsya.
Dlya napysannya vidhuku dopomozhutʹ «Rekomendatsiyi yunomu chytachevi»:
1. Pid chas povtornoho perehlyadu literaturnoho tvoru zʺyasuyte, chy vse vam zrozumile. Vypyshitʹ iz tvoru te, shcho potrebuye zapamʺyatovuvannya: daty, imena, nazvy toshcho.
2. Vyznachte temu, metu y holovnykh heroyiv tvoru.
3. Pomirkuyte, v yakiy formi krashche napysaty vidhuk (u vyhlyadi lysta-rozdumu, shchodennykovykh zapysiv toshcho).
4. U vstupniy chastyni zaznachte nazvu tvoru ta avtora.
5. Podumayte, chym vas naybilʹshe zvorushyv tvir, yaki heroyi spodobalysya, a yaki ni.
6. Zaznachte, yaki vysnovky vy zrobyly, prochytavshy tvir. Shcho novoho dala vam prochytana knyha, u chomu z·hodni z avtorom, a z chym mozhna posperechatysya.






DODATOK 4

Informatsiya-zvit pro provedenyy I(shkilʹnyy) etap konkursu «Krashchyy chytach roku»



№ shkoly   Avtor, nazva knyhy   Klas   Kilʹkistʹ
uchastnykiv   Peremozhtsi   Kilʹkistʹ uchasnykiv misʹkoho etapu   
I   II   III   
5   




6   





7   


8   
9   






DODATOK 5
Zayavka
na uchastʹ u misʹkomu etapi Konkursu
Kramatorsʹkoyi ZOSH № _______


Klas   PIB peremozhtsya, uchasnyka I (shkilʹnoho) etapu
Kilʹkistʹ baliv   Mistse   
5   

6   

7

Offline admin

  • Administrator
  • Gold Member
  • *******
  • Berichten: 3921
  • Geslacht: Man
    • De Gratis Krant van Nederland
Re: City Contest children's fiction "Summer Reading Kramatorsk -english
« Reactie #4 Gepost op: mei 13, 2015, 12:02:02 pm »
english

TERMS
City Contest reading reviews on contemporary children's fiction
"Summer Reading 2015"

                                                       1. General

City competition reviews on contemporary children's fiction "Summer Reading 2015" (hereinafter - Competition) is open and held a creative competition of children in all schools of the city. Kramatorsk.
Organizers of the project: AA m. Kramatorsk city methodical study of social and human sciences, Centre for the Study of Literature for Children and Youth in cooperation with the Student Club "Hillel".
Project initiator in Kramatorsk: Proselkova Oksana, a teacher of the school № 11 Kramatorsk, project coordinator "All Ukraine reads children" in Kramatorsk, member Center for the Study of literature for children and youth.
The competition is held under the "All Ukraine reads to children" (Juliana Ram), "All of Europe reads to children" (Irena Kozhminska).
 With the assistance of: Center for the Study of Literature for Children and Youth (Ukraine, m. Lviv), NGO "Center for Education Quality Monitoring" (Kyiv, Ukraine), volunteer movement "Free courses of Ukrainian language" (Kyiv, Ukraine), "Old Lion Publishers "(Ukraine, m. Lviv)," Tempora "(Ukraine, m. Kyiv)," thesis "(Ukraine, m. Vinnytsya),« John Malkovich Publishing "A-BA-BA-HA-LA-MA-HA" (Ukraine, Kyiv), the publishing house "Grani-T" (Ukraine, m. Kyiv), publishing «DISCURSUS» (Ukraine, m. Kyiv), the publishing house "Knowledge" (Ukraine, Kiev). publishing "Urbino" (Ukraine, Kyiv), the publishing house "Book Club Family Leisure"
(M. Kharkiv), "Educational book Bogdan" (Ternopil).
Information support to carry out: Ukrainian radio "Culture", "Education Quality Monitoring Center" magazines "Ukrainian literature in secondary school" (m. Rivne) and "Classmates" (m. Kyiv).
The competition is held on the base of educational institutions. Kramatorsk. Before the contest involved literature teachers who organize, coordinate or advise in the preparation and conduct of the Contest.
In the competition can participate all interested students 5-9 grades familiar with the competition requirements.

2. The purpose and objectives of the Competition

2.1. The purpose of the competition:
ü popularize modern world translated and original children's book and encourage students 5-9 grades of secondary schools to a systematic reading of contemporary world literature to continuously improve the cultural competence of students and improving the quality and efficiency of the process of reading.

ü increase public importance and role of school libraries in the process of social adaptation and acquisition of cultural competence of children;

ü popularize reading among teenagers their peers and draw public attention to the reading young as intellectual resources of the nation.




2.2. Tasks Competition:
ü develop in children the skills of independent work with the book, improving the quality and efficiency of the reading, critical analysis, rethinking and creative interpretation of reading;
ü Active work on attraction of reading children do not have the skills or needs constant reading;
ü promote best advances of modern literature;
ü develop in children the skills of independent work with the book;
ü creating conditions for positive motivation of students to read, expand their readership outlook of their reading skills.
2.3. The contest is voluntary and is open to secondary schools m. Kramatorsk.
3. The Competition

3.1.U competition involved students 5-9 grades of secondary schools by voluntary agreement.
3.2 Number of reviews from school for one book is not limited.

4. Conditions, terms of the contest

4.1. The contest is held in June - October 2015.

4.2. The competition is held in three stages:

Stage (school) - in general educational institutions of the city - June-August 2015;
Stage II (urban) - City methodical cabinet - September 2015:
Stage III (Republican) - October 2015.

4.3.Rezultaty Competition announced by 31 October 2015.

4.4. Members and (ii) stage of the Competition with the highest scores are part of the second and third phase.

4.5. Each age category is evaluated separately.

4.6. Each stage can be selected several winners.

5. Organizing Committee and Jury

5.1.Dlya organization and carrying out each stage of the competition in all schools established organizing committees, composed encouraged to engage deputy directors of secondary schools on educational work, teachers of Ukrainian language and literature, school librarians and teachers - organizers.

5.2. The composition of the organizing committee of school educational institution approved by his supervisor.

5.3. The composition of the organizing committee of the city approved by the UO m. Kramatorsk.

5.4. The head of the organizing committee chairman

5.5 The Chairman of the Organizing Committee carries out the distribution of powers between its members and manages the organization of the competition.

5.6. Secretary of the Organizing Committee, accepts the winners of all stages and passage information about the competition at every stage.

 5.7.Chleny organizing committee: carry out organizational work for the contest at the first (second) stage, provide methodological and practical assistance to participants summarize the information and prepare:

- Application for participation in the school competition, the application must specify whether the school read in the original language and the coordinates (telephone number, e-mail) teacher responsible for the competition at the school, application has been filed in any form to e for the study of social and human sciences;

-information-report and conducted (school) stage of the competition "The best reader of the year"
 (Served as a teacher-coordinator of the competition at the school);

-zayavka to participate in the city phase of the competition.

5.5. To determine the winners at each stage of the competition jury formed.

5.6. The jury headed by the Chairman.

5.7. Chairman of the jury:
ü organizes the work of the jury;
ü provides objective examination, evaluation of competitive materials;
ü involved in determining the winners (second) stage of the Competition.

5.8. Jurors:
ü assessed according to the criteria specified in Annex 2, entries;
ü make estimates data;
ü determine the winners;
ü prepare a report on the competition.

5.9. Secretary of the jury of the contest draws protocol.

5.10. Jury sends reports, minutes of the contest and certificate - winner of submission, signed by the chairman, secretary and members of the jury, organizational committee.

6. Requirements for the contest (Review).

6.1. When you determine the winners take into account:
ü understanding of student work;
ü identify their own attitude to his characters;
ü work should be written in clear legible handwriting.

6.2. Evaluation criteria participants will work specified in Appendix 2.

6.3. Each contest participant must indicate the name, class and school, which taught surname, name and patronymic teacher of Ukrainian language and literature, who assisted in the design contest.

6.4. Works submitted for the contest, participants will not be returned.


7. Determination of winners

7.1.Vyznachennya winners is carried out according to the criteria specified in Annex 3.

7.3. Each stage can be selected several winners.

7.4. The winner of the competition is considered to be a participant, the response is considered to be the best solution for the author of the work and other members of the jury of the third stage.

7.5.Peremozhtsi Competition, which took place on the first and (school stage), awarded certificates to the participants and winners. Participants - certificates of participants. The responsibility for awarding participants of the (school) stage relies on the organizing committee of the school.

7.6.Peremozhtsi Competition, which took first place for the second (city) stage with diplomas and thanked the organizers of the contest and Best Ukrainian children's books writers.

7.7.Peremozhtsem among teachers-organizers of the competition are automatically those teachers whose student won the competition.

7.8.Rezultaty of the third stage of the competition are determined by the authors of books announced for the competition and published by 31 October 2015.

8. Funding Competition

8.1. General facilities m. Kramatorsk who wish to take part in the competition will be given all the necessary materials (literature, documentation reporting).

8.2.Hudozhnya literature participating schools in the transferred gift from sponsoring school library for permanent future reference.

8.3. Available for reading works may be different from those mentioned in the list, but within a creative author. Some books will be available electronically and e-mail the coordinator of the school.

8.4. Gifts and certificates to winners of the second and third stages will be provided by the organizers and sponsors of the competition.

8.5. It is recommended to engage the support of the Contest businesses and individuals who can provide financial assistance or free services or gifts that will be presented to the winners.





























ANNEX 1

The list of books recommended for reading and submitted to the Competition

 
№ Author Title Publisher Class
WORK out of the 'modern world classical literature "
1. LM Montgomery
(Canada) "Anne of Green Gables" 7 Urbino
2. Darrell James.
(UK) "My Family and Other Animals", "Birds, beasts and relatives" Educational book - Bogdan, 2010 6
3. Paul Helliko (USA) "Tomasina" Educational book - Bogdan, 2010 5
4. Roald Dahl (UK) "Matilda" VSL 5
5. Barbara Robinson
(USA) "The best Christmas show in the world" Educational book - Bogdan, 2013 5-6
6. John Strong.
(UK) "Dad," "commotion at school" VSL 5
7. Ulf Stark (Sweden) "My friend Percy" thesis 6
8. Christine Nestlinher (Austria) "Daisy, my flower" Urbino 8-9
9. Daniel Keyes' Flowers for Algernon "KSD, 2014 7-8
Works from the category "CONTEMPORARY WORLD LITERATURE"
1. Turmud Hauhen (Norway) "Zeppelin" Universe, 2006 5-6
2. Mary Parr
(Norway) "Waffle Heart", "Tonya Ґlimmerdal" thesis, 2011, 2012 6-7
3. Dean Sabitova (Russia) "Three thy name" VSL, 2014 8-9
4. Sally Green (UK) "Napivlyhyy" VSL, 2014 8-9
5. Dzhaklin Wilson
(UK) "Child-bag" Educational book - Bogdan, 2010 5
6. K.S.Lyuyis (USA) "The Chronicles of Narnia" KSD, 2008 5
7. Henninґ Mankel (Sweden) "cat that loved Rain" Swallowtail, 2014 5
8. Klaus Haherup (Norway) "Marcus and Diana" thesis, 2012 6
9. Joanna Jagiello (Poland) "Coffee with cardamom" Urbino, 2013 8-9
10. Angela Nanette (Italy) "My grandfather was cherries" VSL, 2015 5-6
11. Vihdis Yort (Norway) "Yorґen + Anne = Love" VSL 6
12. Tove Jansson (Sweden-Finland) "Country Moomin troliv.Kn.1" VSL 5
Works on the CATEGORY "read modern world literature in the original"
1. Joanna Jagiello
(Poland) "Chocolate with chili" Polish 8-9
2. Kathryn Erskine
Mockingbird «Mockingbird» USA 2010 7
3. Lois Lowry The Giver «Giver» USA 1994 5-6
4. Karen Cushman The Midwife's Apprentice
"Student midwife» USA 1995 7.8
5. R.J.Palacio Wonder «miracle» USA 2012 6-7
6. Jerry Spinelli Maniac Magee «Begun Magee» USA 1990 6-7
7. John Boyne
The Boy in the Striped Pyjamas
"Boy in the Striped Pyjamas" Ireland 2006 6-7
8. Jutta Richter Die Katze: oder Wie ich die Ewigkeit verloren habe hanser «Cat, or How I lost eternity» Germany 5-6
9. Katherine Applegate The One and Only Ivan
"The only and unique Ewen» USA 2011 5-6
10. Katherine Paterson The Same Stuff as Stars «Star Dust» USA 2002 8
11. Jane Yolen Snow in Summer «Summer Snow"
2011 USA 7.8



Jury third stage

1. Call Matiyash - m. Kyiv, Ukrainian writer and translator.
2. Oksana Luschevska - m. Athens, Georgia, USA, Ukrainian children's writer and poet.
3. Valentine Vzdulska - translator, site "Kazkarka», Kiev
4. Tatiana Kachak - Candidate of Philology, Ivano-Frankivsk
5. Oksana Panko - graduate student, Ivano-Frankivsk
6. Bozena Antonyak - m. Kyiv, publishing house "Urbino"

ANNEX 2
Criteria for evaluation by participants in the contest "The best reader of the year"

 
Evaluation criteria
The maximum number of points a detailed description of the criteria
Compliance of the requirements set out in the "Regulations on annual regional competition ..."
4 points
4 - fully meets

2 - generally meets

1 - partially responsible

0 - does not comply

Literary level your feedback
4 points
4 - High
3 - good
2 - mediocre
0 - Low

The level of creativity contest estimated additional points (1-2 for compliance with each of the above criteria):
10 points
- Creative approach to compiling child response (verse review, written in the form of dialogue, letter, etc.)
- Originality of presentation views
- Independence of analysis, conclusions
- A statement of his own attitude toward reading (emotional, vivid, convincing, impressive)
- Availability of additional information gleaned by the author reviews from other sources (not only read books, forewords, afterwords, etc.)
Literacy message text 12 points 3 - review text does not contain errors

2 text contains minor errors that may be considered in view of the age of the authors review

0 - review written gross misspellings



ANNEX 3
Memo young readers to write a review
Being a true reader - means to understand and be able to reproduce orally or in writing content reading. It is important to carefully read literary work. After reading its name, the student has to predict what's going to work, and understand that new recognized. Certainly should pay attention to the author's work. During the first reading need to present images, to assess the actions of all literary characters described. You should also pay attention to the strange words to write and find their meaning in the dictionary. It is useful to make the selection read:
- I already know;
- It surprised me because ...;
- This is similar to what we have read before.
Most important in the perception of a work of art is re-read when you need to carefully read and most importantly - to write anything that can new find for myself that, according to the reader, and that is a great need to have any of the non-life: a word or phrase a passage. It is important to be able to analyze read, express their views, understand the author's position and still be able to experience the beauty of artistic expression, because it's a basis for writing critical reviews.
The next stage of reading - reading discussion. Read the book is the need to share their thoughts and feelings. Such a discussion can be realized compiling response to read a book. To review typical exchange experiences on work, expressing his attitude to the actions of the characters, events, messages own thoughts on how to put the characters author - sympathy or condemned, ridiculed or proud.
To write a review to help "Guidelines young reader":
1. During the reconsideration of a literary work find out whether you are given. Write down with work that requires memorization: date, names, and so on.
2. Identify the subject, purpose and main characters work.
3. Consider the form in which it is better to write a review (in the form of a letter of reflection, diary entries, etc.).
4. In the introduction to specify the name of the work and the author.
5. Think about what you most moved the work that heroes like and which are not.
6. Indicate what conclusions you did read the essay. What gave you read the new book, what disagree with the author and what is debatable.






ANNEX 4

Info-report and conducted (school) stage of the competition "The best reader of the year"


 
By number of school name Class Book Number
Winners of participants Number of participants urban stage
I II III
5




6





7


8
9






                                                                                                                                                               ANNEX 5
Application
to participate in the city phase Contest
Kramatorsk school № _______

 
Class Name winner and by (school) stage
Number of points Location
5

6

7

 


Oorlog Rusland tegen Ukraine, Europa

Versla de crisis/recessie, bestel bij ALIEXPRESS, uit land van herkomst tegen de laagste prijzen, niet in eigen land, bij webshops!
Veel goedkoper dan bij Amazon(veel meer produkten ook, ook de ondeugende) en vergeet de FB-scam-advertenties!

Beat the crisis/recession, order from ALIEXPRESS, country of origin at lowest prices, not in your own country, from middlemen/webshops !
Much Cheaper then from Amazon (also more on offer even naughty item) and forget the FB scam- ads!


When will they ever learn ???  Eve of destruction

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (van Randwijk 1909-1966)
A nation that yields to tyrants, loses more than life and property, then the light goes out.(van Randwijk)

Info and news on

Ukraine


E.U.

NATO
When Russians came for (Moldova)Chechnya, i didn't speak out, I'm not Chechen !
When Russians came for Georgia, I didn't speak out, I'm not Georgian !
When Russians came for Ukraine, I didn't speak out, I'm not Ukrainian ?
When Russians came for my country,
there was no one left, to speak out for me !!!!!!!!!

Budapest Memorandum, US, UK & rusland?
Frau Ribbentrop-Merkel(=Chamberlain), whats next, Ribbentrop-Molotov again??

Schaffen wir das? Frau Ribbentrop-Merkel?

the famous words of one of America?s Founding Fathers, Benjamin Franklin, in 1776:
?We must all hang together, or most assuredly we shall all hang separately.?



SHARE it on Twitter, Facebook, others, sites !!

MH 17 Final Reports -Dutch safety Board
MH 17 nieuws / news

U.S.A.

U.N,


Rusland or USSR?
The soviet story 2008
Moscow Maidan



Nature Sunshine Health products available in Ukraine!
For buying and receiving in UKRAINE use THIS SHOP


Video of Boris nemtsov, murdered by Putin.


Comparison funerals Ukraine HEROES and RF/russian zeroes aka RF soldiers/socalled separatists.

EN: Russia war in Ukraine
  Daily links
  Krant van nederland


50+ Ukraine & elsewhere TV LIVE broadcasts !!!

Second source LV tive

  Interactive map Ukraine/warzone   Detector media  intellinews.com  Euromaidanpress  ENInterfaxUA  RFerl   Interpreter  ENCensorUA   Informnapalm  khpg    Kyivpost    Unian  stopfake  day.kiev  ukrinform  uacrisis  hromadske  voxukraine   Maidantransl  uawire.org   bunews.com.ua 
Kharkiv Times  ForeignPolicy  EU observer  Fin news  Baltic Times  Moscow Times  Siberian Times  politico.eu   meduza.io  
Ukraine Today TV EN   UT latest news & YT   UKR govt media   More UKR TV   Aljazeera-Ukraine   Ukrstream
FR incl.transl. breizatao  
UA incl. transl. svoboda   newsonline24 glavpost   favno.ua   joininfo.UA   5.UA
RU incl. transl.  rusmonitor  rosbalt.ru   rbc.ru  tvrain.ru   politolog    RETRANS   .novayagazeta.ru   ehorussia   refabula   lystok   hvlya.net   inforesist.org   gordonua   resistance.today
  oleg-leusenko.livejournal  zloy-odessit  flavius-aetius1  ibigdan  uorvik 
NL:
reddit Oekraine
 Volkskrant  Telegraaf Elsevier RTL Nieuws  NRC 

KREMLINMEDIA
Kremlinmedia sources 2nd bloc)
  
Liveleak  en uiteraard GeenStijl, Powned (we linken niet meer naar ze/TMG) en Burgercomite.EU, Forum voor "Democratie", GEENPEIL
Boycot barcode 46= Russia 729=Israel
NO VETOPOWERS for agressors USA-Russia-China (and UK and France) in United Nations "Security ?" Council !!!!
#REMOVEVETORIGHTSUNSC
The 5 permanent warmongers since 1900 with vetorights in UNSC, USA, russia,China, UK and France don't want to bring the world to PEACE, but to PIECES ! #removevetorightsunsc NOW! It's HYPOCRITICAL!

Verified ways to help the Ukrainian Army

Please consider assisting a Ukrainian soldier as they fight to maintain their sovereignty and protect Europe from ruSSia once again.
Comparable to America's 'Wounded Warriors' program, your American dollar has much more impact in Ukraine's current economy to greatly assist those that often do not receive any support from their government.

https://www.youcaring.com/Adopt_a_Soldier
or mail to ukrainewaramps@gmail.com

Visit UWA e-store groups/UkraineWarAmps
UkraineWarAmps





All % on sales on UKRAINE articles will be donated
to volunteer charities in Ukraine !


choose closest or this one

U S A

Canada

United Kingdom

France

Versla de crisis/recessie, bestel bij ALIEXPRESS, uit land van herkomst tegen de laagste prijzen, niet in eigen land, bij webshops!
Veel goedkoper dan bij Amazon(veel meer produkten ook, ook de ondeugende) en vergeet de FB-scam-advertenties!

Beat the crisis/recession, order from ALIEXPRESS, country of origin at lowest prices, not in your own country, from middlemen/webshops !
Much Cheaper then from Amazon (also more on offer even naughty item) and forget the FB scam- ads!

Be self sufficient

ELITES use Subsidized AIRLINES hardly taxed using JETSTREAM since 1952 FOR PROFIT to save UNTAXED fuel, DESTROYING OZONELAYER now HALF since 1960, AND CAUSING WEATHER CHANGE since 1960, DOUBLING UVINDEX WHICH TREATENS FYTOPLANKTON and US, giving us skincancer from high UV and sunlotion bewijs (engels) dat CO2 het gevolg is

Protect yourself from mass-UV!(bought it myself) .Aliexpress
Protect yourself from mass-UV! Aliexpress
New Summer UPF 50+ UV Sun Protection Skin Coats Men Ultra-Light Sportswear Cycling Wear Fishing Suit Lady Windbreaker Jackets
Reinforced Windproof Strong 10 / 16 Bone Automatic Folding Umbrella Men Rainproof UV Sunproof Wind and Water Resistant Umbrellas
rotect yourself from mass-UV! Aliexpress
Less need for costly airco! Protect from UV, heat and glare in summer and keep warmth IN, in winter, also protect windows,glass doors from breaking, burglary and accidents.
Protect yourself from mass-UV! Aliexpress Sunice Smart VLT69%-25% car window tint film 3mil photochromic film solar tint heat control anti-UV glass sticker 1.52x30m $2200

Je eigen windmolen 3-10Kw 15% efficienter door verticale opstellingen dan gebruikelijke molens. Btw inbegrepen, kan afspreken voor directe levering zonder douaneninklaring prijzen vanaf...