Het Forum van Nederland
Nieuws:
Waar blijft de ethiek in de politiek
(joop braakhekke)
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
De Gratis Krant (van Nederland) en Het Forum van Nederland
»
Spreek je uit over Onderwerpen - geef link (nieuwsbron) erbij
»
Veiligheid
»
Justitie
»
NIEUWS over RvdK -Jeugdzorg
»
Topic:
‘Ik moest lijdzaam toezien hoe mijn kinderen werden beschadigd. Ik heb begrip gekregen voor mensen die een moord plegen’ - De Morgen
Vorige topic
Volgende topic
Send this topic
Afdrukken
Pagina's:
1
Omlaag
Auteur
Topic: ‘Ik moest lijdzaam toezien hoe mijn kinderen werden beschadigd. Ik heb begrip gekregen voor mensen die een moord plegen’ - De Morgen (Read 22 times)
Feedbot
Gold Member
‘Ik moest lijdzaam toezien hoe mijn kinderen werden beschadigd. Ik heb begrip gekregen voor mensen die een moord plegen’ - De Morgen
«
op:
Juni 06, 2025, 09:48:02 am »
‘Ik moest lijdzaam toezien hoe mijn kinderen werden beschadigd. Ik heb begrip gekregen voor mensen die een moord plegen’ De Morgen
https://news.google.com/rss/articles/CBMi7wFBVV95cUxPd0xPT1BNZy1vWGJtWTlONk5yYW5heGVSNDFoMl9fVWVXU2w0Sl9oLWNUcDdidlhEWE80ekl2eDVaZTNLcWhvREU3eDhzRkNXaG5TX3dIOU9IcFJ4UDFSVTZrejNFd0lCZ2tpcVRCRDktZGxHamxXa1RrOHlBWmNIeld4cEsyaExpUmtncGQxX21zeHBnczZDcVViVThIMmJZd2ZNMlBEd0dMdXlCVVdCRmR2TTh4WWhfM3lsbmpxWFo0NmNPRTZ6aWlleGFLdmpqNEdJcmxQbUFHUzJhcW9qRnN4WFlOU1llWkhPMjV6bw?oc=5
Send this topic
Afdrukken
Pagina's:
1
Vorige topic
Volgende topic
De Gratis Krant (van Nederland) en Het Forum van Nederland
»
Spreek je uit over Onderwerpen - geef link (nieuwsbron) erbij
»
Veiligheid
»
Justitie
»
NIEUWS over RvdK -Jeugdzorg
»
Topic:
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal