Auteur Topic: Israëlische commissie ziet aanwijzingen van seksueel geweld op en na 7 oktober - NU  (Read 6 times)

Offline Feedbot

• Gold Member
Israëlische commissie ziet aanwijzingen van seksueel geweld op en na 7 oktober - NU

Israëlische commissie ziet aanwijzingen van seksueel geweld op en na 7 oktober  NUIsraëlisch onderzoek concludeert dat Hamas ‘systematisch’ seksueel geweld heeft gepleegd bij aanval 7 oktober  de VolkskrantSeksueel geweld bewust als wapen gebruikt door Hamas: ’Pijn en de vernedering zo erg mogelijk gemaakt’  De TelegraafNieuw rapport toont systematisch seksueel geweld Hamas: „Hoe meer ik me verzette, hoe harder ze me sloegen”  Reformatorisch DagbladNieuw rapport over seksueel geweld op 7 oktober  Christenen voor Israël‘Systematisch’ seksueel geweld bij 7 oktober-bloedbad  niw.nlLeon de Winter: Israël reageerde na 7 oktober proportioneel, Gaza zal nooit meer zijn wat het was  De TelegraafNieuw rapport seksueel geweld 7 oktober kan een ‘keerpunt’ worden en internationale aandacht trekken  Israel Today Nederland

https://news.google.com/rss/articles/CBMiugFBVV95cUxOcjlTekZuaGRYSHlXcnozdi1yV0Y0TDA4ME1yODlILWJEU3hrZlNGR0dsb1VNZW9TeEwtVUgxa1dvOXd5aFl1X0VJeGN4X3RlOWRFWDZsd1BZMWV5SEstRU80VTB0OHZtWWNhbElxZzkzeV9KZDNiUTFGQXBKQ0xpRG83cjAzX0dNbndyektUMGJrQVNqbEt2RGlMUnlDRkN0aGQtT25pRVJJeHpmRnhYVUpkOTI5dFZfUmc?oc=5

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal