Auteur Topic: De schrik zat er goed in na dit onaangekondigde bezoek aan onze flat  (Read 5 times)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Feedbot

  • Gold Member
  • *****
  • Berichten: een heleboel
De schrik zat er goed in na dit onaangekondigde bezoek aan onze flat
     


„Oh, dat is wel schrikken! Hoe zag hij eruit? Kunnen we het in de gaten houden!” Het was een berichtje in de burenappgroep van mijn appartementencomplex. Hadden we last van een muizenplaag, zat de buurthond een bolus te draaien in het portiek of lag er een zwerfkat te spinnen tussen de brievenbussen?
     

https://www.pzc.nl/praat-mee/de-schrik-zat-er-goed-in-na-dit-onaangekondigde-bezoek-aan-onze-flat~a07f5239/
     

 


SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal